The Color Of Hunger

Gas Is Expensive, Friends Are Good

Posted on: March 16, 2011

Almost missed the bus this morning. Drove the whole three blocks to the South Hill Park & Ride, got there, parked in the front row, and realized I was minus my Iphone. FAIL. Key player in these gas-is-three-fuckin’-fifty-a-gallon-so-let’s-hop-a-bus days. Sooo, I haul booty back to the apartment, grab the goods, and haul booty forward again. Luckily, I made it. But not without sprinting madly from the ass-end of the parking lot because apparently I was too slow for the front spot I had held less than two minutes ago.

Grrr. God, I hate doing that. I hate rushing my life. Waving my hands up in the air, stuff in both of ‘em, running abnormally because my damn sack pack distributes weight unevenly across my back. Knowing that every single person sitting on that bus is staring  at the retard stumbling towards them. Haha! Okay, maybe that’s a bit drastic, but still, I’m a much bigger fan of taking my time as compared to rushing it. Obviously.

Last night, I hung out with one of my best friends growing up. Megon Witter. This girl is totally unique. Nothing you’d expect by simply looking at her. She’s one of those people born with a lisp. But instead of it being on her lips, it’s inside her head. But I mean that in the nicest possible way. Haha. Honestly tho. She doesn’t think about stuff the same as you or me. Like, the whole picture is there, but when you get down to the specifics, you gotta wonder what thought process led her to thinking what she just thought. It’s cool shit. Haha.

Anyways, it was fun. We didn’t really do much, just talked and caught up on shit. Which is awesome. I like the chill atmosphere that comes with that. No having to impress anybody, no having to defend yer opinions. Just straight…chillin’. Groovyness. Mmmhmm.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

iplaytrack1224@hotmail.com

I am a student of life. 23 years young. I observe. I experience. I learn. I am driven by creativity. And music. Good music. Indie and electronic. I love sensory details. Life is crazy. But meant for living. I have no regrets in mine. Only lessons. =]
March 2011
M T W T F S S
« Nov   Sep »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Blog Stats

  • 4,734 hits
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

%d bloggers like this: